xoves, 17 de outubro de 2013

Anxos chatos

Foto: George Hodan
Matoume unha vez, e volvín.
Si, señor policía, matoume. Atinou vostede con aqueles tres disparos a queimarroupa. Non, non levaba chaleco, obviamente. Non tiña eu tanto orzamento. Só me dedicaba ó meu. Non sei por que era tan complicado de entender. Despois de todo, que sería de seu xefe se fulanos coma min non traballaran? Que habían meter polo nariz? Veleno para ratos? O noso comercio era honrado, daba para ir tirando. Xa ve que nunca abandonei a favela. Ou pensa que, de ser eu un dos Peixes Gordos, seguiría a vivir entre tanta choupana e non á beira de Copacabana? Lixe-se! Non pretendo insultar a súa intelixencia: é que non naceu moi esperto, admítao.
Pois si, morrín, pero volvín. Resucitoume un anxo, non coñezo o seu nome. Cando me matou, eu levaba unhas barras de chocolate no peto. Polo visto, a eles gústalles moito, e Alá Enriba debe escasear. El fíxome esa gracia a cambio de poder adozar o padal. Como? Estou seguro de que era un anxo. Pola luz que desprendía. Teña por certo que nunca na terra se viu resplandor semellante, nin natural, nin artificial.
Fixo moitas falcatruadas, tenente Miranda, moitas. É voçé um chato: a
personificação da chatice. Mais non volverá matarme. Porque agora mesmo, con esta pistola, o vou levar canda min ó lugar de onde veño…
Como di? Claro que estou certo! Fun resucitado e isto é a Terra…! O que? Falso! Do grupo só ficaba eu, os outros xa morreran. Como había ninguén dispararlle a vostede…? Me larga! Non! Isto non é o Ceo! Vostede non está morto! Eu estiven e agora vivo! Mente! Tudo mentira! O anxo nunca me mentiría! Nunca!

Ningún comentario:

Publicar un comentario